perjantai 17. heinäkuuta 2015

Kuplajuomaa

Tourin kolmosetappi minua ei oikein innostanut ja liekö sen takia on jäänyt muhimaan siitä bloggaaminenkin. Esitellääs nyt kuitenkin kuplasukat jotta pääsen joskus eteenpäinkin.

Näihin olin varannut ihanaa punaista Lanitium ex Machinaa. Olen köyhä opiskelija, joten ihkulangat jää useimmiten ostamatta, mutta nyt Touria varten piti. Oli alekoodikin ja kaikkea. (Alekoodi jonka unohdin käyttää... Onneksi olin osannut valita kaupasta vain tämän yhden vyyhdin, joten hävisin ehkä vain kaksi euroa. Ensi kerralla olen tarkempi -.-) Ja sitten sen langan pariksi tuli tämä malli. Meh. Olin tietysti maalla, joten ei auttanut kuin neuloa suunnitelman mukaisella langalla.

Touring Bubbles
Lanitium ex Machina basic sock
2,25 mm

En tiedä mikä mua näissä sukissa oikein tökkii, ihan nätithän ne on kun valmista katsoo, mutta neuloin nämä kyllä sillä ajatuksella että purkuun menevät. Tosi hyödyllistä siis. Ehkä ongelma on juurikin siinä että sen kerran kun ostan käsinvärjättyä ihkulankaa niin sen olis parasta mennä johonkin ihan täydelliseen työhön, ja niin ei selvästikään nyt käynyt. Ehkä opin tästä ensi vuotta varten jotain. Joko keksimään jonkun varalangan tai rikastumaan niin hitosti että voin neuloa kaiken tällaisista kivoista langoista. Langasta itsestään ei nimittäin sukkien nihkeys millään muotoa johtunut.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti